Obchodní podmínky » Jak reklamovat

Jak reklamovat zboží poštou.

Podrobný popis způsobů reklamace obsahují Obchodní podmínky, zde je zjednodučený návod, jak při problému se zbožím postupovat.

1. Ujistěte se, že je zakoupené zboží ještě v záruce.

2. Stručně popište závadu výrobku a popis závady přiložte k výrobku.

3. Zboží zabalte do vhodného a dostatečně chránícího obalového materiálu Zásilku neposílejte na dobírku, pouze doporučeně!

4. Odešlete zásilku na adresu: Veronika Frintová, Tondrova 52, 29401 Bakov nad Jizerou

Veškeré reklamace vyřizujeme obratem, pokud máme zboží na skadě, ihned jej vyměníme za nové. V případě, že je zboží  již vyprodáno a nelze ojednat ani u distributorů, domluvíme se na alternativním řešení, vždy k Vaší spokojenosti.

Stejným způsobem postupujte i při výměně zboží, popř. při odstoupení od smlouvy v zákonné lhůtě 14-ti dnů.

Pokud si přejete nevhodně vybrané zboží vyměnit za jiné, je to možné za poplatek 50,-, kvůli poštovnému.

Pokud máte problém, můžete nás kontaktovat na tel. 605 113076, nebo na emailu: fajnmoda@email.cz