Jak reklamovat zboží poštou.
Podrobný popis způsobů reklamace obsahují Obchodní podmínky, zde je zjednodučený návod, jak při problému se zbožím postupovat.
1. Ujistěte se, že je zakoupené zboží ještě v záruce.
2. Stručně popište závadu výrobku a popis závady přiložte k výrobku.
3. Zboží zabalte do vhodného a dostatečně chránícího obalového materiálu Zásilku neposílejte na dobírku, pouze doporučeně!
4. Odešlete zásilku na adresu: Veronika Frintová, Tondrova 52, 29401 Bakov nad Jizerou
Veškeré reklamace vyřizujeme obratem, pokud máme zboží na skadě, ihned jej vyměníme za nové. V případě, že je zboží již vyprodáno a nelze ojednat ani u distributorů, domluvíme se na alternativním řešení, vždy k Vaší spokojenosti.
Stejným způsobem postupujte i při výměně zboží, popř. při odstoupení od smlouvy v zákonné lhůtě 14-ti dnů.
Pokud si přejete nevhodně vybrané zboží vyměnit za jiné, je to možné za poplatek 50,-, kvůli poštovnému.
Pokud máte problém, můžete nás kontaktovat na tel. 605 113076, nebo na emailu: fajnmoda@email.cz